Isnin, 7 Jun 2010

Rosak

Assalamualaikum...kali ni lama tak up-date blog sebab komputer rosak...jadi semua gambar2 yang tersimpan kat komputer semua hilang ditelan thunami...silap sendiri juga tak simpan kat peti besi..insyaallah lain kali kena beringat sebelum kena...sedih juga sebab banyak gambar2 semasa pergi bercuti semua hilang...kena pulak aku ni cepat sgt emonya(emosional)..terbawa2 sampai tido....huhuhu..sedih bukan senang nak gi bercuti lg...itu la namanya tak de rezeki...la ni kena snap gambar banyak2 lg untuk buat kenangan...komputer ni pun satu asyik rosak tak sudah-sudah..kalau tak rosak kena virus...tension aku..bila la nak dapat durian runtuh ni..boleh aku beli 1,2 komputer...boleh sorang sebijik komputer..tak yah nak gaduh2 nak pakai komputer...hai..membebel pulak aku kan..key kita jumpa next week...

1 ulasan:

  1. hi.. just dropping by here... have a nice day! http://kantahanan.blogspot.com/

    BalasPadam