Selasa, 11 Januari 2011

Tahniah Prince dan Princess Of Denmark

Assalamualaikum...tetiba pulak nak cerita pasal Prince n Princess Denmark ni..kenapa yek?jom kita tengok foto kat bawah ni...cantik tak?
Sebenarnya Prince Frederik n Prinsess Mary ni baru dapat bby baru kembar sepasang lak tu...sebelum ni dah ada 2 orang anak satu boy n satu girl...jelesnya aku bila dengar ada orang dapat bby twin..agak2 merasa ke aku dapat anak kembar...kalau ikutkan keturunan aku rasa cousin aku ada anak kembar...kat famili aku tak de la lagi yang dapat anak kembar..mana la tahu tang aku dapat pulak..hehehe...dapat kembar 2 pun jadi la..demand la pulak...apa-apa pun tahniah la diucapkan kepada Prince n Princess Denmark ni...semoga berbahagia bersama anak2 dan mendapat hidayah dari ALLAH SWT...Ameeen..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan