Rabu, 23 Februari 2011

Foto lama...

Assalamualaikum...tak tahu nak letak apa ceta hari ni..dok tgk foto lama2 n baru2 kami kat sini..tiba2 terpandang la foto lama ni ha...dulu tak de blog..so x de la nak letak kan..la ni dah ada ingat nak letak la ..sekadar untuk kenangan masa lalu...biasanya dulu setiap hari rabu kami kaum ibu yang tak de program, ada mengadakan kelas mengaji..tempat tak tetap..so bergilir-gilir la...minggu ini rumah aku..next week rumah org lain pulak...dan seterusnya...
Bermula dr sini la aku berani naik bas n train tanpa my hubby...tq kekawan..korang yang membuatkan aku berani naik transport awam..tp itu dulu-dulu..sekarang x dah..sebab sekarang tak de kelas mengaji..memasing dah sibuk sambung study..ada yang berhijrah tempat lain..aku je yang masih dok umah je..mengajar anak mengaji pulak...insyaallah kalau ada kesempatan nak sambung belajar mengaji kat Malaysia pulak..

Ini la kawan2 mengaji aku kat sini...Sherry...manis orangnya kan...
Ini puan Adilla n puan sri Rohaya..(tak tahu kenapa kita gelar dia puan sri..sbb ada tokoh mcm puan sri kot..hehehe)khusuk baca ayat suci al-quran..kelas mengaji ni kita buat mcm tadarus..sorang baca yang lain semak bacaan...eh..siap ada makanan pulak kat depan tu?..haaa biasa la lepas ngaji, tentu la acara makan2...

Yang ni puan Harni n puan Adilla..sekarang dia(Harni) kat Mesia dah..dgr ceta nak dapat baby..tahniah semoga semuanya dipermudahkan ..Sara dah nak dapat adik..jeles je Atiqah..


Yang ni pulak Ema..sekarang berada kat US..hubby dia kerja kat sana..sekarang dgr ceta dah sambung study kat sana..n ada kelas agama pulak kat sana untuk anak2 n orang dewasa..kat sana mungkin ramai orang mesia..so nak wat aktiviti pun seronok..tumpang gembira dgr cerita dia melalui fb..rindu kat princess zahirah...
Minta maaf sekiranya ada foto teman2 mengaji yang aku tak siarkan kat sini..x de dalam simpanan aku...cuma ini je yang aku jumpa kat album foto aku...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan